20:00 - 21 Yaşındaki “Model of Models 2024” Kraliçesi Semanur Aslan Hız Kesmeden İlerliyor
12:50 - ENES FURKAN BİLGİÇLİ İMZALI “GLOBAL STAR AWARDS” GÖRKEMLİ TÖRENLE SAHİPLERİNİ BULDU
11:51 - Coşkun Sabah’ın Açıklamaları Tepki Çekti: Talat Er’den Yanıt Gecikmedi
14:58 - Mine Ayman ve Erdem Tunç’tan “Sev Beni” Dinleyicilerle Buluştu!
09:53 - Gastrofill Dergisi: Türk Gastronomisinin Zirvesindeki Yolculuğuna Devam Ediyor
08:34 - KADER YILDIZ USTA OYUNCU HALİL ERGÜN İLE BULUŞTU
12:03 - Uluslararası Girişimcilik ve Başarı Ödülleri 2024: Yılın En Prestijli Törenine Hazır Olun
11:43 - Coşkun Çelik’ten İddialı Şarkıya İddialı Yorum
08:46 - Model of Models 2024 Grand Finali Tamamlandı: Kral ve Kraliçe Taçlarını Taktı
En son çıkardığı bir Sezen Aksu klasiği olan “Tükeneceğiz”le ortalığı kasıp kavuran kadife ses Aygün Karadoğan, bu sefer “Yeniden TSM” diyerek bir Türk Sanat Müziği eseri seslendirdi. Sanat Güneşi’miz Zeki Müren’den dinlemeye alıştığımız “Gözlerin Doğuyor Gecelerime” adlı parçayı seslendiren Karadoğan, hayranlarına ters köşe yaparak bir hayli şaşırttı. Sözleri Halit Çelikoğlu’na, müziği Yusuf Nalkesen’e, editörlüğü Median Müzik Edisyon’a ait şarkının düzenlemesini üstlenen isim ise Burak Vural oldu. Yönetmen koltuğunda Aygün Bal ve Atakan Yılmaz birlikte oturdu.
Yeni şarkısı hakkında konuşan Aygün Karadoğan, “Sanat müziği eserini sanat müziği gibi okumak gerekiyor. Tane tane, anlaşılır halde, Türkçe’mizi düzgün kullanarak ve hakkını vererek, üstatlarımızı incitecek nağmelere gerek duymadan, şarkının temel duygusunu deforme etmeden söylememiz lazım. Dolayısı ile çok özen gösterdiğimiz tüm değerli eserlerimiz gibi formata sadık kalmaya çalıştık. Aslında baktığınız zaman çok hassas bir alan TSM. Bazı yeni düzenlemelerde farklı yorumlar yapıldığında şarkının formatı ve vermek istediği duygu amacını maalesef ki aşıyor. Sonuçta ben ve ekip arkadaşlarım misyon olarak bu güzel TSM eserlerini ilk günkü okunuş hissiyatıyla ve hassasiyetiyle yeni nesile ulaştırmayı hedef belledik. Tarihi eserlerde olduğu gibi şarkılarda da restorasyon pek hoş durmuyor. Bu sebeple şarkının dokusuna müdahale etmemeye çalıştık. Bir de eserimiz rahmetli Sanat Güneşi’miz Zeki Müren’e mal olmuş olmuş bir klasik olunca hassasiyetimiz daha da ön plana çıktı. Stratejik planlama ekibimiz reklam ve pr ajansı ile şarkımızın konseptini oluşturmak adına epey bir uğraş verdik. Klibimizin senaristi yönetmeni ve görüntü yönetmeniyle birlikte eski Türk filmi tadında bir projeyle karşınıza çıkmak istedik. Bu bağlamda Beykoz Kundura Fabrikası Platoları’ndaki eski gazino ortamı stüdyosunu kullandık. Önceden sosyal medya ekibi ve visual designer partnerimizle eski İstanbul dokusunu ön plana çıkarmak istedik. Klibimizin çekimlerimizde eskinin özlemini ve anılarımızı tekrar canlandırmak adına gazeteci çocuk figürü (Kaan Karadoğan (10) ve siyah beyaz anılarımızda saklı olan sanatçı posterlerini gün yüzüne çıkarmak istedik.”